Kaspersky, Abonelik Tabanlı Hizmetlerin Kolay Takibi İçin Yeni Bir Uygulamayı Yayınladı
Kaspersky, kullanıcıların aboneliklerini takip etmelerine ve ödemelerini kontrol etmelerine yardımcı olacak taşınabilir bir uygulama olan SubsCrab’in Premium sürümünü yayınladı. SubsCrab, abonelik izleme sürecinin tamamını kullanıcılar için şeffaf ve uygun fiyatlı hale getirir. SubsCrab, iOS ve Android’de kullanılabilen, 4.000’den fazla abonelik hizmeti ve 11.000 fiyat planı içeren çok platformlu bir uygulamadır.
Abonelik modeli, dijital hizmetlerden para kazanma konusunda son yıllarda popülerlik kazanan bir sistemdir. ‘Abonelik E-Ticaret Küresel Pazar Raporu’na göre, aboneliğe dayalı küresel e-ticaret pazarı 2022’de 119,4 milyar ABD dolarından 2023’te 196,35 milyar ABD dolarına ulaşacak ve yıllık bileşik büyüme oranı (CAGR) 64,4’e ulaşacak. %. ) ulaşmış. Ek olarak, Deloitte’un Dijital medya trendleri araştırması, dünya nüfusunun %20’sinin her birinin fiyatı ayda 100 doların üzerinde olan 10’dan fazla aboneliğe sahip olduğunu ortaya çıkardı.
SubsCrab, şirketin yenilikçi ortaklıklar ve ürünler geliştirmekten sorumlu iş bölümü olan Kaspersky Product Studio bünyesinde geliştirildi. SubsCrab hem iOS hem de Android’de mevcuttur. Uygulama, 4 binden fazla abonelik hizmeti ve 11 bin fiyat planı dahil olmak üzere geniş bir mevcut abonelik kataloğu içerir. Diğer abonelik izleme uygulamalarının aksine SubsCrab, kullanıcıların ekleyebileceği abonelik sayısına herhangi bir sınırlama getirmez.
Uygulamanın Ücretsiz ve Premium versiyonları mevcuttur. Ücretsiz uygulama, kullanıcının tüm aktif abonelikleri görüntülemesine ve bunları manuel olarak eklemesine olanak tanıyan temel bir abonelik izleyicinin yanı sıra gelecekteki fiyatları içeren bir takvim içerir. Ayrıca, gelecek fiyatlara ilişkin anlık bildirimlerin yanı sıra alternatif hizmetler ve ilgilenilen abonelikler hakkında faydalı bilgiler de sunuyor.
Ücretli Premium sürümün işlevselliği, çeşitli ek yardımcı programlarla daha da genişletildi. Özellikle e-posta Tarama seçeneği, tüm etkin aboneliklerin hizmete manuel olarak girilmesi ihtiyacını ortadan kaldırmaya yardımcı olur. Uygulama seçilen posta kutusunu tarar, kullanıcının aktif aboneliklerini otomatik olarak bulur ve ekler.
Ayrıca uygulama, kullanıcı hesaplarını diğer kategorilere de atayabilir. Örneğin işle ilgili abonelikleri oyun ve yayın hizmetleri gibi kişisel aboneliklerden ayırmak mümkündür.
SubsCrab’ın yaratıcısı Kirill Yurkin, diyor: “Günümüzde çoğu dijital hizmet, program ve uygulama abonelik modeliyle çalışıyor. Bu, anlaşılması kolay, kullanıcı dostu bir yaklaşım. Ancak bir noktada kullanıcılar çok fazla abonelik biriktiriyor, bu da aboneliklerin takibini zorlaştırıyor ve potansiyel olarak çok pahalı hale geliyor. “Aktif aboneliklerini tek bir yerde toplayıp, kolayca takip etme imkanı sunmak için tasarladık.”
SubsCrab hakkında daha fazla bilgiyi burada bulabilirsiniz.
SubsCrab’in kullanışlı özelliklerini Kaspersky Blogunda okuyabilirsiniz.
Kaspersky hakkında
Kaspersky, 1997 yılında kurulmuş küresel bir siber güvenlik ve dijital gizlilik şirketidir. Kaspersky’nin derin tehdit istihbaratı ve güvenlik uzmanlığı, dünya çapında işletmeleri, kritik altyapıyı, hükümetleri ve tüketicileri korumaya yönelik sürekli olarak yenilikçi çözümlere ve hizmetlere dönüşmektedir. Şirketin kapsamlı güvenlik portföyü, gelişmiş ve gelişen dijital tehditlerle mücadele etmek için önde gelen uç nokta korumasını, özel güvenlik yapılarını ve hizmetlerini ve Siber Bağışıklık çözümlerini içerir. 400 milyondan fazla kullanıcı Kaspersky teknolojileri tarafından korunuyor ve şirket, 220.000’den fazla kurumsal müşterinin kendileri için en önemli şeyleri korumasına yardımcı oluyor. Kaspersky.com’da daha fazla bilgi edinin.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
kartepe-ajans.com.tr